Securitate si Sanatate in Munca
Robosto ofera consultanta de specialitate pe probleme de sanatate securitate in munca in conformitate cu normele metodologice de aplicare a prevederilor din legea sanatatii securitatii in munca Nr. 319/2006
Intocmirea dosarului cu documentatie presupune:
- Instructiuni specifice de securitate si sanatate in munca pentru fiecare loc de munca/ activitate desfasurata;
- Instructiuni specifice privind utilizarea in conditii de securitate a echipamentelor de munca;
- Elaborarea tematicilor pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca;
- Intocmirea Instructiunilor de Securitate Sanatate in Munca privind periodicitatea instruirii;
- Intocmirea fisei postului cuprinzand atributiile si raspunderile in domeniul Securitatii Sanatatii in Munca ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor execitate;
- Intocmirea actelor de autoritate (decizii);
- Intocmirea normativului cadru de acordare EIP prin identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din cadrul societatii in conformitate cu HG 1048/2006;
- Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
- Evidenta meseriilor si a profesiilor pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;
- Evidenta zonelor cu risc ridicat (acolo unde este cazul);
- Intocmirea si actualizarea Planul de Prevenire si Protectie;
Pretul dosarului intra in valoarea contractului!
Asistenta lunara:
- Participarea efectiva la verificarea insusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse in planul de prevenire;
- Asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM pentru toate categoriile de personal;
- Verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor de Securitate Sanatate in Munca
- Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific si stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si/ sau sanatate in conformitate cu HG 971/2006
- Efectuarea unui audit initial privind evaluarea societatii din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca;
- Informarea angajatorului asupra deficientelor constatate;
- Asigurarea constituirii Comitetului de Sanatate si Securitate in Munca la nivel de societate (dupa caz), intocmirea documentatiei CSSM, participarea la sedintele CSSM, raportarea catre ITM a activitatii CSSM conform HG 1425/2006;
- Participarea unui reprezentant al serviciului extern in timpul controalelor efectuate de catre autoritati;
- Intocmirea raspunsurilor privind masurile impuse de autoritati in urma controalelor efectuate si urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca;
- Intocmirea registrelor de evidenta in domeniul SSM in conformitate cu legislatia in vigoare.
Pretul lunar al asistentei este in functie de tipul activitatii desfasurate!